بستن
سبد خرید

فیلتر شنی استخر و جکوزی| قیمت و خرید بهترین فیلتر شنی ارزان(۶ دی)

فیلتر شنی استخر و جکوزی| قیمت و خرید بهترین فیلتر شنی ارزان(۶ دی)

۱۴۰۱/۱۰/۰۴ فیلتر شنی استخر و جکوزی| قیمت و خرید بهترین فیلتر شنی ارزان(۶ دی) خرید فیلتر شنی استخری ارزان در مجموعه بی واسط بعنوان بزرگترین عرضه کننده تجهیزات استخری به قیمت کارخانه می باشد. قیمت فیلتر شنی استخر و جکوزی در نمایندگی خرید تجهیزات استخری معمولا به نرخ کارخانه بوده و بصورت عمده و نرخ همکاری عرضه می گردد.
مرکز خرید فیلتر شنی بی واسط بهترین برند فیلتر شنی را به قیمت کارخانه عرضه می کند. حالا این سوال مطرح می گردد، کجا فیلتر شنی بخریم؟ بهترین فیلتر شنی چیست? با توجه به ابعاد مختلف جهت تصفیه آب استخر، فاضلاب و کارگاههای تولید انجام می گیرد.
قیمت فیلتر شنی ایمکس با توجه به کیفیت بالا و عملکرد منحصر بفردی که دارد دارای نرخ بسیار ارزان و رقابتی می باشد.این فیلتر شنی جهت تصفیه آب مراکز پرورش ماهی، تصفیه آب استخر و همچنین فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان مرکز فروش تجهیزات استخر، بهترین فیلتر شنی را به قیمت مناسب عرضه می کند.
یکی از بهترین فیلتر شنی موجود در بازار فیلتر شنی ایمکس می باشد، این محصول در فروشگاه اینترنتی بی واسط در انواع مدل های مختلف به قیمت کارخانه عرضه می گردد. از جمله بهترین فیلتر، فیلتر شنی تصفیه آب ایمکس می باشد که بدلیل عملکرد بالا از جمله بهترین فیلتر شنی موجود در بازار می باشد.

فیلتر شنی استخری

فیلتر شنی استخری بهترین وسیله تصفیه فاضلاب، آب استخر شنا، مراکز تکثیر آبزیان و آب استخر و انواع تجهیزات که نیاز مند آب صاف هستند را تصفیه کرده و از ذرات معلق پاکسازی می کند. امروزه تصفیه آب استخر معمولا بهترین روش استفاده مجدد جهت صرفه جویی در مصرف آن می باشد. یکی از مهم ترین روند فعالیت فیلتر شنی، حذف مواد زائد و مضر از آب با عبور آن از بستر شنی و ماسه ای موجود در دستگاه می باشد. فیلتر شنی از لحاظ طراحی و مکانیزم عمل مخزن فشرده حاوی شن،سلیس و غیر است، با الهام گیری از طبیعت باعث تصفیه و حذف ذرات کوچک و بزرگ موجود در آب می گردد.

تصفیه آب از قبیل روش فیلتراسیون نانو و الترا نانو دارای مزیت بالاتری دارد.فیلتر شنی استخری یک محفظه بسته می باشد که دارای شیر ورودی و خروجی بود و بوسیله پودر سلیس پر می شود. ذرات معلق در آب با گذشتن از فیلتر و نازل پوشیده شده با دانه های شن عبور می کنند و در نهایت خروجی آب تمیز و تصفیه شده خواهد بود.

بدنه صافی های شنی از جنس های فایبرگلاس،استیل، آلومنیوم و پلی اتیلن ساخته شده که از رایج ترین آنها بدنه های فلزی و فایبرگلاس می باشند. بدنه های دستگاه فیلتر شنی معمولا از ورق های تقویت شده گالوانیز ساخته شده و نوع بتنی که بیشتر برای تصفیه خانه هایی با ظرفیت بالا مورد استفاده قرار می گیردند، بسیار مقاوم است. فیلترهای فایبرگلاس از کامپوزیت های تحت فشار تولید شده و به صافی شنی FRP نیز معروف می باشند.

مهمترین مزیت خرید فیلتر شنی شامل قیمت ارزان، راندمان بهینه و طول عمر بالا از مهمترین ویژگی های فیلتر شنی ایمکس می باشد. که باعث شده اند تصفیه آب با فیلتر شنی در مصارف خانگی و صنعتی کاربرد گسترده ای پیدا کند.

روش تصفیه آب با فیلتر شنی

  • ابتدا آب دارای املاح شامل،ذرات معلق ،گل و لای، آهن منگنز وارد شیر فیلتر شنی ایمکس می گردند.
  • در داخل مخزن نازل های پوشیده شده از شن و سیلیس قرار دارد. به منظور جلوگیری از خوردگی نازل ها، شن و سیلیس بر روی نازل ها به صورتی پوشش داده می شوند که ابتدا دانه ها درشت تر، متوسط و در نهایت دانه های ریز قرار خواهند گرفت. عبور آب از نازل سبب می شود تا ذرات بزرگتر از 100 میکرون به دانه های شن و ماسه برخورد کنند و نتوانند از نازل ها عبور کنند و تنها قطرات آب بدون ذرات معلق از نازل عبور می کنند.
  • فیلتر تصفیه شنی ایمکس با عملکر بالای خود آب تمیز فاقد ذرات معلق را به خارج از دستگاه ارسال می کند.

انواع فیلتر شنی

  • فیلتر شنی خانگی
  • فیلتر شنی فیلتر شنی استخری
  • فیلتر شنی فیلتر شنی کشاورزی
  • فیلتر شنی صنعتی

فیلتر شنی خانگی

فیلتر شنی خانگی یکی از پر مصرفترین مدل فیلتر شنی می باشد که در مناطق شهر نشین مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر شنی خانگی معمولا دارای ابعاد کوچک تا متوسط هستند اکثرا جهت تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر میزان ظرفیت فیلتر شنی خانگی را مورد بررسی قرار دهیم این فیلتر معمولا شامل ظرفیت 20 متر مکعب تا 80 متر مکعب در ساعت می باشد که با توجه به حجم استخرهای خانگی و ویلایی متفاوت می باشد.

این مدل فیلتر شنی معمولا دارای اندازه و ابعاد کوچک هستند، و بیشتر برای تصفیه آب استخر های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. فیلتر شنی خانگی بدلیل حجم کم معمولا دارای قیمت ارزان بوده و یکی از پر فروش ترین فیلتر شنی موجود در بازار می باشند.

نحوه عملکرد فیلتر شنی استخر و جکوزی

فیلتر شنی کند معمولا برگرفته از طبیعت بوده و این مدل در طبیعت وجود دارد و بدون هیچگونه نیروی فشار عمل می کند. آب از بستر شنی با سرعت کاملا طبیعی و آرام در فضایی با مساحت یک متر مربع در یک شبانه روز عبور می کند که در نهایت 3 متر مکعب آب تصفیه شده می باشد. به علت سرعت بسیار پایین، این مدل روش تصفیه آب بیشتر برای محیط های صنعتی و خانگی به کار می رود که آب تصفیه شده کمتری مورد نیاز باشد. به عنوان مثال در تصفیه خانه های شبکه های آب روستایی، صافی شنی گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود.

فیلتر شنی تند ثقلی

فیلتر شنی تند ثقلی شباهت بسیار زیادی با مدل کند و آرام دارد و تنها تفاوت آنها در مساحت بستر شنی است که آب از آن عبور می کند. به منظور عبور آب با فشار و سرعت بالاتر، بستر از ماسه و سیلیس کم پوشیده می شود و حدود 40 تا 100 متر مربع در نظر گرفته میشود. در مدل صافی شنی آرام، مساحت بستر شن حدود 300 تا 800 متر مربع مناسب می باشد. از مزایای این روش سرعت تصفیه بالاتر نسبت به نوع کند می باشد. البته لازم به توضیح است که وقتی آب از بستر کوچکی از شن و ماسه عبور می کند، در نتیجه سرعت کثیف شدن بستر شنی بالا می رود و در نتیجه به شستشوی بیشتری نیاز دارد.

فیلتر شنی تند تحت فشار

فیلتر تند شنی تحت فشار یکی از پرکاربردترین مدل صافی شنی می باشد که بیشتر در محیط های صنعتی و حتی مورد استفاده قرار میگیرد. عبور آب با فشار وارد شده از سوی پمپ باعث میشود تا سرعت عبور آن از بستر شنی و نازل ها افزایش پیدا کند و در مدت زمان کوتاهی، خروجی آب تصفیه شده نسبت به دو مدل قبل خیلی بیشتر خواهد بود. از رایج ترین نوع فیلترشنی تحت فشار می توان به فیلترهای استخر اشاره نمود که در استخرهای خانگی و عمومی کاربردهای مختلف به شرح ذیل دارد:

بهترین فیلتر شنی استخر و جکوزی موجود در بازار

اگر بدنبال خرید بهترین فیلتر شنی موجود در بازار ایران هستید انواع برند های مختلفی در بازار موجود می باشد. ما در بخش زیر یک لیست از بهترین فیلتر شنی موجود در بازار را بیان کرده ایم تا در زمان خرید با آگاهی بهترین خرید فیلتر شنی را داشته باشید. بهترین مارک فیلتر شنی با توجه به کارایی و بازده منحصر بفردی که دارد یک انتخاب ایده آل بشمار می رود. با تهیه یک فیلتر شنی مناسب در استخر خانگی یا تجاری می توانید یک کارایی بسیار بالا از آن انتظار داشته باشید.

  • فیلتر شنی ایمکس
  • فیلتر شنی penrair
  • فیلتر شنی okeyh
  • فیلتر شنی IML
  • فیلتر شنی ایمکس

فیلتر شنی ایمکس استرالیا

فیلتر شنی ایمکس (EMAUX) استرالیا بهترین فیلتر شنی موجود در بازار می باشد که بوسیله کشور استرالیا تولید می گردد. فیلتر شنی ایمکس دارای قابلیت بالایی شامل تصفیه آب استخر خانگی، جکوزی آب استخرهای شنا و غیره استفاده می گردد. این فیلتر شنی معمولا دارای ترکیبات مختلفی شامل شن، ماسه و سلیس می باشد.

عملکرد دستگاه فیلتر تصفیه آب استخر ایمکس معمولا بسیر بالاست و میزان دبی آب در این دستگاه تا حد قابل توجه ای بسیار بالا و قابل تجه می باشد. این فیلتر شنی معمولا نسبت به مدل های دیگر دارای سلیس پایین بود و کیفیت تتصفیه آب در آن بسیار بالاست. اگر بخواهیم فیلتر شنی ایمکس را بیشتر مورد بررسی و کندکاو قرار دهیم این محصول معمولا یک فیلتر گذر سریع می باشد. فیلتر شنی ایمکس معمولا براحتی می تواند آب استخرهای مختلف شنا و همچنین استخر پرورش ماهی، مراکز پژوهشی شیلاتی و همچنین مراکز تحقیقات و سیستم دفع فاضلاب را براحتی تسویه می کند.

کاربرد انواع فیلتر شنی

اگر بخواهیم موارد کاربرد فیلتر شنی را مورد ارزیابی قرار دهیم این فیلتر دارای کاربردهای متنوعی می باشد که عمده کاربرد فیلتر شنی عمدتا تصفیه آب مورد استفاده در استخرهای شنا، تصفیه خانه ها و مراکز تامین آب شهری می باشد.

پیش تصفیه اسمز معکوس

تصفیه پسآب فاضلاب

تصفیه آب شرب

تصفیه آب کشاورزی

فیلتر شنی برج خنک کن

مزایای تصفیه آب بوسیله فیلتر شنی

کاربرد بسیار وسیع صافی های شنی ایمکس نشان دهنده مزایای زیاد آنها نسبت به سایر روش های تصفیه آب می باشد که از مهم ترین آنها به شرح ذ یل می باشد:

  • قابلیت نصب و نگهداری راحت فیلتر شنی ایمکس
  • قیمت پایین و ارزان فیلتر شنی در برابر تجهیزات دیگر
  • تنوع بسیار بالا از نظر ظرفیت فیلتر شنی و سرعت عبور آب
  • قدرت تصفیه آب بالا با حذف ذرات بیشتر از 100 میکرون
  • امکان شستشوی راحت فیلتر شنی

مکانیزم شستشوی فیلتر شنی استخر و جکوزی

عبور ذرات معلق در آب به مرور سبب میشود تا حجم زیادی از آنها به بدنه شن و سیلیس روی نازل بچسبد و کیفیت آب خروجی را کاهش دهد. به همین دلیل مانند سایر روش های تصفیه آب، لازم است که دستگاه به صورت منظم شسته شود. در طراحی و تولید فیلتر شنی، آب با فشار زیاد و در جهت عکس جریان آب از نازل های داخل مخزن عبور میکند. با این عمل ذرات و کثیفی های لا به لای دانه های سیلیس از آن جدا شده و کاملا تمیز می شود.

چنانچه قصد خرید فیلتر شنی را دارید، لطفا به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام به خرید آن نمایید. فروشگاه اینترنتی بی واسطه مجموعه ایی از بهترین اجناس را برای مشتریان خود جمع آوری کرده است. این فروشگاه اصل بودن کالا و محصولات خود را تضمین کرده و در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته از مشتریان خود پشتیبانی خواهد کرد.

نمایندگی فیلتر شنی ایمکس

خرید فیلتر شنی استخر و جکوزی

خرید فیلتر شنی استخر و جکوزی فاکتورهای مختلفی تاثیر گذار می باشد. مهمترین فاکتور انتخاب مناسب برای استخر و جکوزی ابعاد و اندازه فیلتر که باید متناسب با فضای در دسترس باشد. حداکثر میزان فشار کاری قابل تحمل فیلتر (نحوه محاسبه فیلتر استخرها بر اساس نوع فیلتر (شنی، کارتریجی، دیاتومه) تا حدودی متفاوت می باشد و از دیگر موارد مهم باید به متناسب بودن هد و دبی پمپ تصفیه و نیز افت فشار جریان آب عبوری از فیلتر اشاره نمود.دو نوع اصلی فیلتر شنی برای استخرهای درون زمینی یا بالای زمینی طراحی شده اند، اگرچه برخی از آنها می توانند با هر نوع استخر کار کنند.

قبل از خرید فیلتر شنی استخر و جکوزی مشخصات هر فیلتری را که به آن نگاه می کنید با دقت بخوانید تا مطمئن شوید که با استخر شما سازگار است. فیلتر های شنی معمولا بر حسب نوع برند و کاربردی که دارند دارای کاربری متفاوتی می باشند. بر همین اساس اگر بدنبال فیلتر شنی بسیار مناسب و کیفیت برتر هستید. می توانید از مدل فایبر گلاس خریداری کنید.


اگر قصد تهیه فیلتر برای استخر و جکوزی را دارید مجموعه بی واسط بعنوان بزرگترین مرکز فروش فیلتر شنی استخری انوع مدل های فیلتر شنی را به قیمت ارزان کارخانه و نرخ مناسب عرضه می کند. در این مجموعه انواع گوناگون فیلتر شامل: فیلتر شنی و کاتریج در برند های مختلف شامل ایمکس، مگا پول و غیره عرضه می گردد.

فاکتور های موثر در خرید فیلتر شنی

اگر به دنبال خرید فیلتر شنی برای استخر خود هستید، چه به عنوان اولین خرید یا به عنوان جایگزینی برای فیلتر موجود، چند فاکتور مهم را باید در نظر بگیرید. تلاش برای پیمایش همه گزینه های موجود می تواند کمی دشوار باشد، اما نگران نباشید، فاکتور های موثر را بیان میکنیم تا بتوانید انتخاب ایده آلتری در خصوص خرید فیلتر شنی داشته باشید.

ابعاد استخر شنا

جهت تهیه فیلتر شنی کارآمد اول باید ابعاد استخر را مورد نظر داشته باشیم مثلا استخر شما چند گالن آب دارد؟ این اولین سوالی است که هنگام جستجو برای دریافت فیلتر استخر جدید مطرح می شود.

یک قانون کلی این است که به ازای هر 1000 گالن آب در استخر، به یک (1) اینچ مربع سطح فیلتر نیاز دارید. بنابراین، اگر استخر شما 20000 گالن آب دارد، به یک مخزن 20 اینچی نیاز دارید. در صورتی که مطمئن نیستید به دستورالعمل های سازنده برای استخر خود نگاهی بیندازید.

مدت زمان فعالیت پمپ تصفیه آب استخر

حتمالاً شنیده اید که برای حداکثر بهره وری در تمیز کردن استخر، ایده خوبی است که پمپ استخر خود را بین 10 تا 12 ساعت در روز راه اندازی کنید. قبل از استقرار در یک فیلتر شنی جدید، باید تصمیم بگیرید که چند ساعت پمپ خود را در روز کار می کنید.

حالا بیایید کمی ریاضی سریع و آسان انجام دهیم. حجم کل آب موجود در استخر را بردارید و آن را بر تعداد ساعاتی که قصد دارید پمپ را کار کنید تقسیم کنید. عددی که در نهایت به آن می رسید فیلتری است که شما نیاز دارید (یعنی فیلتری که قادر به جابجایی این تعداد گالن در ساعت باشد).

کل آب (گالن) / تعداد ساعت کارکرد پمپ استخر (در روز) = G

قیمت فیلتر شنی استخری

قیمت فیلتر شنی استخری در نمایندگی فروش تجهیزات استخر به قیمت ارزان و نرخ کارخانه عرضه می گردد. قیمت فیلتر شنی در این مجموعه بمنظور رعایت حقوق مصرف کنندگان به قیمت ارزان و تخفیف ویژه 10-15 درصدی عرضه می گردد. فروشگاه اینترنتی بی واسط با بهره گیری از متخصصین کار آزموده و واردات محصولات درجه یک شامل فیلتر شنی ایمکس استرالیا که با فناوری روز دنیا ساخته شده است در اختیار مصرف کنندگان و دغدغه مندان امور استخر داری قرار می دهد. قیمت فیلتر شنی در مجموعه بی واسط از جمله برند ایمکس معمولا بدلیل نمایندگی مستقیم این مجموعه به قیمت ارزان و کارخونه عرضه می گردد.

قیمت صافی فیلتر شنی بر اساس متریال به کار رفته که می تواند به صورت فیلتر فلزی و فیلتر frp و میزان حجم آب ورودی متفاوت می باشد.

جهت کسب اطلاع از قیمت فیلتر شنی فلزی و فایبرگلاس و فیلتر شنی استخر با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

لیست قیمت فیلتر شنی استخری 1401/010/03

لیست قیمت فیلتر شنی استخری معمولا در برند ها و ابعاد مختلف معمولا دارای تنوع می باشد. بعنوان مثال فیلتر شنی های ایرانی از نمونه چینی ارزانتر بوده و نمونه های اروپای و غیره بدلیل کیفیت برتر دارای لیست قیمت اولاتری می باشد. جهت اطلاع از لیست قیمت فیلتر شنی به مجموعه بی واسط مراجعه کنید و از ارزانترین محصولات بهره مند شوید.

ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش